Zoeken op eNB (eNodeB) nummer

Hallo Jeffrey,

Zou erg handig zijn als je kan zoeken op eNB (eNodeB) nummer.
Als ik het eNB nummer weet, moet ik naar de GPS positie gaan (of site adres) in antennekaart en op elke omliggende icoon klikken, totdat ik de juiste heb gevonden.
Meestal valt het erg mee, als er niet zoveel sites in de buurt zijn heb je hem zo gevonden.
Als het echter wat drukker wordt in dat gebied, dan moet je wat meer zoeken en op veel icoontjes klikken totdat je de juiste hebt gevonden.

Groeten,
Robert

Ruim twee weken geleden een soort gelijke vraag gesteld. Alleen nog geen antwoord gekregen. Mijn vraag staat bij feedback op de kaart.

@Airweb Ik heb je vraag over het hoofd gezien, maar niet getreurd. Deze functie is al ondersteund, hij zit alleen een beetje verstopt.

Als je een Cell ID of eNB nummer invult op de eNB rekenmachine zal hij wanneer deze bekend is een link tonen waarmee je hem op de kaart kunt bekijken: 4G eNB Rekenmachine | Antennekaart.nl

@jeffrey Bedankt voor je reactie!:slight_smile: Ik bedoel niet de rekenmachine, maar een nieuwe kaart met een overzicht van eNodeB nummers in plaats van bijvoorbeeld de bandnummers of layout van de antennes. Zodat je op de kaart kan zien welke eNodeB nummers er in je omgeving actief zijn. Met eventueel welk TAC nummer een eNodeB is toegewezen. Op die manier kan je ook zien welke eNodeB’s bij welke TAC horen.

Oh ik snap nu wat je bedoelt. Ik heb zelf al eens een kaartje gemaakt met alle TACs ingetekend. Ik ben de laatste paar maanden erg druk geweest met een verhuizing en verbouwing. Maar nu dat allemaal redelijk klaar is wil ik hier weer meer tijd in steken. Het staat genoteerd!