Over de categorie Kaart updates

Discussie en opmerkingen op updates van providers op de kaart. Topics worden automatisch aangemaakt voor elke update.

Wanneer komt er een nieuwe update?
Laatste was van 8 januari.

Vandaag is er een vodafone update geweest. Ik verwacht eigenlijk ook deze week nog wel een KPN update

Wanneer komen er nieuwe updates?

Vodafone heeft toevallig gisteren weer een update geplaatst: Waar staan 4G zendmasten? | Antennekaart.nl

Op de kaart kun je linksonder bij ‘revisies’ ook alle updates uit het verleden zien. KPN en T-Mobile hebben in de laatste 2 weken ook allebei een update gedaan.

Heeft het kaarten overzicht een storing?

Wat bedoel je precies met het kaarten overzicht? Mij is niet bekend dat er iets niet zou moeten werken

Hij niks meer zien langs kant. Alles is leeg

Zou het een IP blokkade kunnen zijn? Met VPN aan heb ik wel beeld.

Good morning.

When was the last update of the map?

Thank you!

Hi! Normally data is updated daily, but the primary source of our data (the dutch government’s Antenneregister) was upgraded to a new system. We are already able to read data from it, but the data contained in their registry contains some errors that we don’t want to pollude our data with. The things you see on the public maps now is about 2 to 3 weeks old, but still mostly accurate.

Many thanks!

I’m doing a study on the Telecommunications market in The Netherlands and I’m trying to reconcile with the numbers that Antennebureau publishes in its website (Antenne-installaties jaaroverzicht 2024 | Rapport | Antennebureau), and this map gives me around 10k less antennas, mostly 4G and 5G antennas. Do you know what could be a possible reason?

It would be really usefull if you could send me a dump with the data that you use in a cvs format to check if the numbers I’m getting are correct or if I’m missing something (elizalde.pablo@adlittle.com)

Many thanks!