Nieuwe zendmast Vodafone nog niet op de kaart

Op weg naar het Wagnerplein in Tilburg kwam ik een net nieuwe geplaatste mast tegen. Op deze locatie: 51.583917331885466, 5.086841334052121

Ik heb op de kaart van het Nationale Antenneregister gekeken en daar staat op die locatie een zendmast. Ik weet niet zeker of dit een Vodafone zendmast is, maar grootste kans van wel. Want hier in de buurt hebben KPN en T-Mobile ook al een zendmast. Mogelijk zijn er ook 3500 MHz antennes ingebouwd.

1 like

Het enige wat ik op dat dak zie staan in Antenneregister is een T-Mobile straalverbinding. Dat betekent dat zij hier waarschijnlijk ook iets plannen. Maar dit is dus inderdaad helemaal onbekend. Heb je toevallig een foto als je weer eens in de buurt bent? Anders ontdekken we hem in de volgende update. Bedankt voor de melding!

Een bekende in Tilburg heeft gisteren even een foto gemaakt. Het is inderdaad een nieuwe T-Mobile site. Mooie vondst dus! Hij staat nog niet aan. Vermoedelijk gaat de andere T-Mobile site daar in de wijk dan weg.


1 like

In Breda staat ook een nieuwe mast geen idee van welke provider.
https://www.google.nl/maps/@51.6143807,4.7530719,3a,75y,313.61h,95.91t/data=!3m6!1e1!3m4!1srOCktLJ662nyKyRFvGpm9g!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

Leuk gevonden! Ik had op de straalverbindingkaart al eens gezien dat T-Mobile daar een site aan het plannen was (zie Informatie over alle Nederlandse mobiele netwerken | Antennekaart.nl). Maar dit is overduidelijk een Vodafone site. Bovenin de mast is nog plek vrij, dat kan T-Mobile worden, maar wie weet bouwt KPN daar ook wel. Deze moeten we dus even in de gaten houden.

Waarschijnlijk in plaats van de nabijgelegen hoogspanningsmasten.

Is het al bekend wanneer de antennekaart geüpdatet zal worden voor de T-Mobile site?

Kijk nu eens? :sunglasses:
En nog even wat extra tekst, goed bezig Jeffrey en iederreen! :sunglasses:

Edit: helaas oude data T-Mobile. Weer evem geduld.