Nieuwe site KPN met 3,5Ghz 5G

Ik heb een KPN site gevonden in Zeeland met de 3700Mhz 5G-frequentie. Deze site staat blijkbaar wel op 0 meter hoogte, is dit dan een site die alleen gebruikt wordt voor de haven of kan iedereen met een 5G telefoon daar gebruik van maken?
KPN site: Informatie over alle Nederlandse mobiele netwerken | Antennekaart.nl

Deze vergunning wordt doorgemeld via de experimentele vergunningen laag in het Antenneregister. Ik koppel hem vanaf daar aan KPN, want op deze locatie heeft KPN ook een testlocatie voor 3500MHz. Maar doordat hij als experimentele vergunning binnenkomt klopt ook niet alle data, en zijn de coördinaten ook niet gelijk aan de bestaande site. Maar die site heeft dus in 1 sector een 3500MHz antenne hangen. Ze zullen daar in de haven wat testen met een zakelijke partner. Op de drie testlocaties in Breda kan iedereen wel verbinden met de 3500MHz carrier. Geen idee of dat hier ook zo is.

Overigens heeft T-Mobile laatst ook een paar 3500MHz testlocaties in Den Haag geüpload. Deze melden ze wel zelf door, dus staan ook gekoppeld aan de normale site. Hier kun je in elk geval niet mee verbinden. Ik vraag me zelfs af of deze continu aan staan.