Melding of notificatie

Hallo Jeffrey,

Even een vraag, zou het mogelijk zijn, om als er een nieuwe melding komt op het Antenneforum dat wij dan als volgers een notificatie ofwel een melding kunnen krijgen, dat er nieuws is.

Dat je dit kunt instellen als je dat wilt !! (maar natuurlijk niet verplicht of automatisch).

Vanmiddag heb jij een nieuwe melding gemaakt, m.b.t. Vodafone antenne update en toevallig keek ik op de website anders had ik dit niet meteen gezien jammer genoeg.
Als wij nu een melding zouden kunnen krijgen, zou het fijn zijn en ik denk een verrijking voor jou mooie website !!.

Met vriendelijke groet,
Mari.

Hoi Mari, dat is wel mogelijk met de forumsoftware. Als je bijvoorbeeld op de ‘Kaart updates’ categorie klikt op het hoofdscherm, kom je op de pagina met alle topics binnen deze categorie. Dan staat rechtsboven een grijze knop met een circel erin. Als je daarop klikt kun je je notificatieinstellingen aanpassen. Met ‘Eerste bericht in de gaten houden’ krijg je een mail bij elke nieuwe topic. Met ‘In de gaten houden’ krijg je ook een mail van elke reactie op elke topic. Ditzelfde geldt voor alle andere categorieen

Hallo Jeffrey,

Bedankt voor de informatie en het is gelukt met het instellen !!.

Met vriendelijke groet,
Mari.