LTE-M ook zichtbaar op kaarten?

Goedemiddag,

Sinds kort maken ik gebruik van LTE-M, en merk dat het modem lang niet altijd met de dichtbijstaande Cell connecteert. vanaf een gelijke positie connecteert het LTE modem wel op de Cell die het dichtsbij is, maar LTE-M soms een stuk verder. Op de kaarten van het Antenneforum zie ik geen onderscheid in LTE en LTE-M. Graag zou ik geïnformeerd willen worden waar dit van afhangt.
is er een overzicht welke providers welke band ze gebruiken voor LTE-M?
Hoe is de dekking van de 3 NL providers?

Verder wordt er over LTE-M beweert een betere indoordekking te hebben dan bij LTE. is er informatie met welke RSRP (dBm) waarde er nog een betrouwbare verbinding mogelijk is?

Het LTE-M-netwerk van KPN is speciaal ontwikkeld voor Internet of Things-toepassingen en is gebaseerd op het betrouwbare en veilige 4G netwerk van KPN. De dekking van LTE-M is sterker dan de 2G-netwerken van KPN. Via LTE-M kan op een energiezuinige manier snel data worden verzonden, waardoor het overal gebruiken van draadloos Internet of Things-toepassingen binnen handbereik komt. LTE-M is geschikt voor verschillende toepassingen die nu met GPRS of 2G werken. Daarnaast is het ook geschikt voor toepassingen die nu nog niet ‘slim’ zijn. Voorbeelden van toepassingsmogelijkheden van LTE-M zijn slimme meters, geluidsmeters, frisdrankautomaten en track & trace oplossingen. Maar ook bij slimme en duurzame energienetwerken en draagbare apparaten kan LTE-M in de toekomst mogelijk een rol vervullen