KPN site verwijderd

Hallo,
Iets vreemds. Aan de overkant hier hebben ze de oude KPN antenne vervangen voor een hele nieuwe stellage wat je op meerdere plekken in Den Haag ziet. Dit was een paar weken geleden.
Nu 2 nachten geleden hebben ze de hele stellage verwijderd ? Stond op een hotel maar er is nu geen spoor meer van. Ik dacht eerst dat de storm het omver had gewaaid.
Kwestie hotel vond het lelijk en heeft de huur opgezegd of komt het nog terug ooit ?
Ik zal de antennekaart in de gaten houden want ook na de laatste wijziging staat hij er nog wel op.
Groet, Richard.

Dat is inderdaad wel bijzonder. Aangezien het in Den Haag is heeft het waarschijnlijk te maken met de Huawei ombouw. Het zou best kunnen dat het hotel na het ding gezien te hebben alsnog het contract heeft opgezegd. Een veel logischere andere reden kan ik zo niet bedenken. Heb je toevallig nog fotos van de nieuwe setup?

Nee, helaas niet. Ik zal de kaart en omgeving in de gaten houden of de mutatie verwerkt wordt. Ook ben ik benieuwd of ze nu ergens anders een site krijgen.