KPN Roaming partners 4G & 5G

Gezien KPN geen publieke roaming lijst bijhoud zoals T-Mobile ga ik er een maken en online delen.

Zouden jullie willen helpen met de aanvulling?

Sheet met alle data: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Nu1Dfkk-IW5sGNirB6hcX-RkHy2_1KcMCwgpex135lk/edit?usp=sharing

2 likes

Ik ben in België op Orange nog nooit 5G tegengekomen. Ook niet waar dat wél aanwezig is. Dat is dus of heel recent (aka deze week) of misschien een foutje.

Duitsland blijft ook mooi. Blijkbaar 5G mogelijk op Vodafone en Telekom, maar KPN trapt je standaard nog altijd op het brakke O2 en als je iets anders selecteert dan accepteert je telefoon dat vaak niet.

Klopt, heb Vodafone zakelijk en KPN Privé en kom vaak in België voor werk. Nog nooit 5G daar gehad. Duitsland idd brak O2 voor KPN (Edge als je geluk hebt in het buitengebied…) Vodafone heeft het goed voor elkaar met Vodafone.de op 5G.

Denemarken heeft het voor beide providers goed voor elkaar, zal het ook invoeren in de sheet.
Vodafone= TDC en KPN = TeliaDK, beide op 5G met snelheden tussen de 400 en 500 Mbit/s down in de steden, op 5G. Dekking vergelijkbaar met NL.

Met KPN grootzakelijk abonnement krijg ik bij de BASE/Telenet provider waar mogelijk 5G.
Bijna alle bijdragen op Cellmapper BASE NR zijn op mijn conto.

Ik heb tegenwoordig ook 5G bij Orange en BASE.