Flink aantal GSM-R antennes in Zeeland?

Ik reed vandaag voor het eerst weer sinds een hele lange tijd met de trein mee vanaf Zeeland richting de Randstad, en het viel mij op dat er op dit traject veel meer GSM-R antennes zijn bijgekomen, zo’n beetje elke telecom mast langs het spoor in Zeeland die ik zag heeft er nu twee hangen,

Op de antenne kaart is dan onder GSM-R niets te zien, behalve de oude bestaande locaties, ik vermoed dat deze zijn bijgekomen voor het testprogramma van ERMTS in Zeeland,

Werkt ProRail deze informatie vanzelf bij? Iemand enig idee? Of is dit iets anders?

ProRail heeft sowieso veel masten/antennes bij geplaatst na de vernieuwing van het contract. Ook worden meer en meer eigen masten gebouwd op ProRail terrein, en worden KPN masten verlaten.
Normaal gesproken is ProRail degene die bij het RDI nieuwe masten moet aanmelden in het antenne register volgens mij. Maar wellicht hebben ze dat uitbesteed aan Nokia die veel werkzaamheden uitvoerd voor het GSM-R netwerk. Test locaties hoeven volgens mij niet aangemeld te worden, omdat ze tijdelijk van aard zijn.