Dekking Ees thv Land van Bartje

Is er al meer bekend over de plaatsing van de KPN antenne in Ees. Deze zou thv get voetbalveld geplaatst worden?

Zag een paar weken terug dat er een bodem onderzoek heeft plaatsgevonden thv het voetbalveld,maar weet niet voor 100% of dat voor de mast bestemd is.kom er regelmatig langs als ik iets zie laat ik het weten.

Mooi, we komen vaak in Een op het land van Bartje maar er is slecht bereik op het landalpark. KPN begin vorig jaar een antenne plaatsen maar tot op heden geen actie.

Mast in Ees is geplaatst

1 like

Super hopelijk komt hij snel online. Was altijd een slechte plek qua dekking

Ik verwacht dat hij deze week wel wordt aangezet. Het is een type 2 mast geworden, dus met 2600MHz. Best veel spectrum voor zo’n klein dorpje. Misschien ook voor drukte op de N34 of omdat het een grote oppervlakte dekt

Dat komt doordat Landal het land van Bartje hier aan grenst

Ik neem aan dat hij inmiddels is aangezet.

Helaas nog niet. Ik ben rond 20 uur nog over de N34 langs de mast gereden en hij staat nog niet aan

Het duurt bij KPN soms echt maanden voor een site wordt aangezet.

N=2, twee locaties hier in de buurt werden geplaatst in november 2019 en januari 2021 en beiden gingen eind juni 2020 pas aan. Geen idee waarom ze daar zo’n tijd voor nemen.

De aggregaat voor tijdelijke stroomvoorziening is weggehaald. Vaste stroomvoorziening nog niet gerealiseerd en antenne nog steeds niet actief.

1 like

Ik kwam er zondagavond nog weer langs, je kunt in het donker duidelijk de groene lampjes op de RRUs zien branden, dus alle apparatuur staat wel aan. Ze hanteren voor nieuwe masten vaak een afkoelperiode om klachten over hoofdpijn sinds de mast is gebouwd in te dekken. We gaan het zien